Prodajni program

Poprodajna podpora

V primeru težav ali problemov pri uporabi izdelkov iz našega prodajnega programa, vam priporočamo, da si ogledate spletne strani za podporo naših principalov. V primeru, da težav ne boste odpravili, vas posimo, da se obrnete na vašega prodajalca.
 
Sony Xperia
V primeru kakršnih koli težav z izdelki blagovne znamke Sony Xperia, vam priporočamo ogled
spletne strani za podporo http://www.sonymobile.com/global-en/support/
Klicni center za podporo: 01/6005000 e-mail: questions.si@support.sonymobile.com
 
Servis Sony Xperia:
Toptime d.o.o., Ljubljana, tel:01/6005020, e-mail: info@toptime.si, www.toptime.si
 
V primeru kakršnih koli težav pri servisni storitvi pošljite mail na pripombe@toptime.si
Pred pošiljanjem mobilnega telefona na servis vam priporočamo izdelavo varnostne kopije podatkov in vsebine, marsikatero morebitno nevšečnost pa boste lahko rešili prav s pomočjo strani za podporo.
 
Sony Vaio
Klicni center za servis in podporo: 01/5881154 e-mail:  customersupport.sl@eu.sony.com
 
Sony (audio/video)
Klicni center za podporo: 01/5881154 e-mail:  customersupport.sl@eu.sony.com
Servis: 3A servis, Ljubljana, tel: 01/5461000    http://3a.si/3a-servis/
 
Parrot
V primeru težav vam priporočamo,da:
 
nadgradite programsko opremo na vašem mobilnem telefonu
preverite kompatibilnost vašega telefona na spodnji bližnjici (nekatere funkcije prostoročnega kompleta niso omogočene za vse vrste mobilnih telefonov)
naredite programsko nadgradnjo prostoročnega kompleta (velja za modele: minikit slim,ck3100,ck3200,mk in mki)
Priporočamo, da je montaža v vozilo opravljena s strani pooblaščenega monterja.
Spletna stran za pomoč PARROT.COM
 
ROLLING SPIDER – menjava rezervnih delov

Kako zamenjamo ohišje?
http://www.youtube.com/watch?v=Vf8WfyerJPU&feature=youtu.be

Kako zamenjamo propelerje?
http://www.youtube.com/watch?v=NKhI8DtAA68&feature=youtu.be

Kako zamenjamo motorje?
http://www.youtube.com/watch?v=6E_LMmrRLms&feature=youtu.be

Kako zamenjamo matično ploščo?
http://www.youtube.com/watch?v=74ssfS2vyyE&feature=youtu.be

Kako zamenjamo centralni križ?
http://www.youtube.com/watch?v=Po8Pd1GI650&feature=youtu.be

Kako dodamo kolesa?
http://www.youtube.com/watch?v=AQekNr5fFXg&feature=youtu.be

JUMPING SUMO – menjava rezervnih delov

Kako zamenjamo gumijasto nogico?
http://www.youtube.com/watch?v=1bhMnvDtnbY&feature=youtu.be

Kako zamenjamo gume in kolesa?
http://www.youtube.com/watch?v=ldbVh76AHIY&feature=youtu.be

Kako zamenjamo obraz?
http://www.youtube.com/watch?v=6NiDhwlfYSY&feature=youtu.be

Kako zamenjamo skakalni mehanizem?
http://www.youtube.com/watch?v=1nePU5mz8Z4&feature=youtu.be

Kako zamenjamo notranje in zunanje ohišje?
http://www.youtube.com/watch?v=p1vXsN875Kw&feature=youtu.be
 
 
Plantronics
Priporočamo, da preberete navodila o postopku povezovanja in uporabe vašega mobilnega telefona ter bluetooth slušalk, katera ste prejeli ob nakupu naprav.
Navodila za povezavo Bluetooth slušalk
 
Jabra
Priporočamo, da preberete navodila o postopku povezovanja in uporabe vašega mobilnega telefona ter bluetooth slušalk, katera ste prejeli ob nakupu naprav.
Spletna stran za podporo uporabnikom
Navodila za povezavo Bluetooth slušalk

GoClever
Servis in podpora:
BIROTEHNA, Ljubljana, tel: 01/5853777 http://www.birotehna.si/
 
POŠILJANJE REKLAMACIJ
V primerih reklamacije za katere je kot servis naveden AIMHIGH plus d.o.o., se lahko pošilja reklamacije s predhodno odobritvijo preko podjetja GLS-Slovenija tel: 01/5001150
 
Obvezni podatki pri pošiljanju
* natančen opis okvare
* podatki uporabnika
* izpolnjen garancijski list ali račun
 
V primeru pošiljanje neupravičenih reklamacij se zaračunavajo stroški poštnine ter pregleda.
 
Naslov za pošiljanje:
AIMHIGH plus d.o.o.
RMA - Logistika
Stegne 33
1000 Ljubljana
© 2017 AIMHIGH plus d.o.o. Vse pravice pridržane
Izdelava spletne trgovine StudioFACA